12.3.06

Finalistes nos Premios de la Música



Los finalistes pa la meyor canción n'asturianu de los Premios de la Música 2006 son:
Fai deporte, de los Berrones; El café del pescador, de Vicente Díaz; Somos, de Dixebra. Pa más información calca equí.
La canción Fai deporte grabóse con motivu de la gala que los deportistes asturianos cellebren cada añu per Navidá n'Uviéu. Oviedo TV atropó a los más destacaos deportistes asturianos pa que participaren na grabación y la cosa salió enforma bien, asina que tamién se fexo un videoclip nel que salen los susodichos debutando comu cantantes. Podemos ver na foto a dellos ciclistes con Tante nel mediu (avientu de 2005).

Fechu por nos a les 2:53 p. m.

6 Comments:

Anonymous Anónimo said...

independientemente de que ganen o non el premiu a la meyor canción n´asturianu, yera hora de que dalguien s´alcordare de que los Berrones lleven más de 15 años canciando solo n´asturianu. Y non como otros arrastraos que camudien de chaqueta sigún sople l´aire.¡Puxa Berrones! ¡Abaxo los arrastraos y oportunistes baratos!

13 marzo, 2006  
Anonymous Anónimo said...

apoyo total a lo que diz esti de ´riba: hailos muy asturianistes pero solo cuando yos convien. Hai munchu vendíu y munchu fariseu llambiculos.

13 marzo, 2006  
Anonymous Anónimo said...

nun vos pongais farrucos, que siempre que hai algún premiu, homenaxe o reconocimientu públicu ye pa los mamporreros de siempre y más si ye un viaxe al estranxeru, hermanamientu cultural o asomeyao. Asina que isti premiu si -y lu dan a los Berrones ye por que nun tienen a utru más amañosu, non porque quieran face-yos el reconocimientu que se merecen.

15 marzo, 2006  
Anonymous Anónimo said...

Y resulta qu'agora sal ún que se fai llamar El Koala y diz que ye l'inventor del rock agrario, de pueblu con una canción más mala que que yo qué sé. Manca la maera!!! cuando ehí tais vosotros, dende cuantayá faciendo música coles influencies del pueblu, cola vuestra manera de falar, ¡cago na mar!, vaya inxusticia. Puxa Los berrones, canciones pegadices, bones, series, atristayaes, con sentíu d'humor. Pues nada, que quería davos la mio norabona, marcastis una manera de facer música n'Asturies y toos sabemos que si fuereis d'otra Comunidad autónoma, otru gallu cantaría.

27 abril, 2006  
Blogger Edu B. said...

totalmente de acuerdo con gochin. saludos.

05 mayo, 2006  
Anonymous Anónimo said...

Pues na amigos, que soy un fan vuestru en la oscurida como munchos asturianos y solo quiero decivos que sois una pasada El agrorock ye vuestru y punto . Tmien quiero comentabos que uno de los primeros videos que ficisteis "LA DE LES VACACIONES" Lu volví yo a subir a youtube con meyor musica y como en el video nun cantais muncho la lletra, yo creo que queo bastante bien . Animabos toos y a velu. Pero que conste que´l artista ye el primeru que lu subio yo solo me llimite a metei mellor musica.El ultimu ta subiu por tinoal.PUXA Asturies

03 junio, 2007  

Publicar un comentario

<< Home