17.5.06

Vídeos de Berrones en youtube.com


¡Desde'l Pub Blue Moon de La Pola Llaviana pal mundu mundial!


Gracies al trabayu entusiasta y desinteresáu d'un collaciu de Llaviana yá tenemos dellos vídeos engolaos n'internet pa que la xente los puea ver en tol planeta y se faiga una idea de lo que ye esto. Como yá se dixo n'otros llaos, l'agro-rock sería'l rock fechu por xente que vive en zona rural y que toma los temes directamente de la realidá na que vive. Por eso, nun ye imprescindible que toles canciones traten de la yerba o del ganáu, sinón de cualisquier tema (eso sí, enfocáu dende'l puntu de vista del que vive nun pueblín y non en Madrid o en Londres). Los Berrones toquen, amás de temes rurales, dellos temes de l'actualidá (la televisión, la política, la inmigración, los problemes cotidianos... y hasta l'amor, si se tercia).
Podemos ver el vídeo de calcar na tená (de 1998) que lleva yá más de 6000 visites; el de fai deporte (de 2004) recién colgáu, nel que vemos a un balagar de deportistes asturianos xunto colos Berrones y l'árbitru Mejuto; y tamién unes imáxenes d'un proyeutu de serie de dibuxos animaos basada nel llibru de Tante Blanco Hestories piquiñines. Hai más coses:

Fechu por nos a les 10:33 a. m.

7 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Estos videos son los meyor que vi yo en internet va tiempu!

19 mayo, 2006  
Anonymous Anónimo said...

Vi'l vidiu na TPA onde apaecéis con otros grupos. Prestóme muncho que cantarais n'asturianu, siendo los únicos en facelo. Manca la maera que faen una tv pa Asturies y nun se oye un "ye" ni de churru.
Van tener que quita-y la A de les sigles, porque mete mieu.

17 junio, 2006  
Anonymous Anónimo said...

Sois lo másimo, cagonmimáquina, hai que vos tragar

19 junio, 2006  
Anonymous Anónimo said...

lo de la Tv asturiana nun ye más que utru pesebre pa comer los fartones que nun tienen sitiu tando averaos al Gran Fartón. Asturias y los asturianos emportámos-yos una mierda. Lo de ellos ye facese ricos y poderosos a cualquier preciu. Asturias solo ye una disculpa pa forrase munchu hijoputa.

19 junio, 2006  
Anonymous Anónimo said...

Vosotros sois los culpables!! Escuché el "Nun yes tu" el viernes pasado por primera vez en Ourense, en un pub de cuyo nombre no creo acordarme...no tengo muy claro el motivo, pero hoy na mas abrir los ojos, me asaltó el estribillo, y no he podido dejar de cantar...creo que mi compañera de piso me va a poner las maletas en la puerta.
Sólo un pequeño añadido pa decir que me habeis servido pa'quitarme algo del cabreo que me produce asomar la cabeza y saberlo todo en llamas...
Fdo.Una de Pontevedra.

06 agosto, 2006  
Anonymous Anónimo said...

Pues yo toy viviendo en Londres y el mi punto de vista paezse la mar al vuestro. Por cierto llevo montando estanteries sueques tres dias y diome pa escuchar cada discu unes seis veces. A ver cuando sacais unu nuevu que se y paeza al ultimu que ye la ostia.

28 septiembre, 2006  
Blogger tinoal said...

Bueno hacia tiempu que vi el vuestru videu , uno de los primeros (el de les vacaciones) por ineterne, como la calida de la musica nun yera muy buena volvi a subilu yo con meyor calida de sonido. Pa deleite de todos ALA QUE VOS PRESTE BUSCAI POR TINOAL QUE YA LU ENCONTRAIS.

05 junio, 2007  

Publicar un comentario

<< Home